Ειδικότερα το νέο τρένο-βολίδα, εφόσον βέβαια εξασφαλίσει τις απαραίτητες εγκρίσεις, θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 290 χιλιομέτρων την ώρα, διανύοντας την απόσταση των 273 χιλιομέτρων μεταξύ Λας Βέγκας, στην πολιτεία Νεβάδα, και Βίκτορβιλ της Καλιφόρνιας, σε μόλις 90 λεπτά. Η Βίκτορβιλ απέχει μιάμιση ώρα με το αυτοκίνητο από το Λος Αντζελες. Επίσης, η εταιρεία επισήμανε ότι το κόστος μετάβασης από τη μία πόλη στην άλλη με το ηλεκτρικό τρένο θα είναι μικρότερο από αυτό ενός αεροπορικού εισιτηρίου ή το κόστος ενός ταξιδιού με αυτοκίνητο.

Εάν «προχωρήσει» το σχέδιο, η νέα σιδηροδρομική γραμμή θα κατασκευαστεί παράλληλα με τον αυτοκινητόδρομο Interstate 15, ο οποίος καλύπτει μεγάλο μέρος της Καλιφόρνιας και ενός δρόμου που διασχίζει από ανατολικά προς δυτικά την πολιτεία της Νεβάδας. Η ανατολική απόληξη της γραμμής θα είναι σε απόσταση 1,6 χλμ. από το Las Vegas Strip με τα πάμπολλα καζίνο και ξενοδοχεία. Προγραμματίζεται επίσης η κατασκευή δύο σταθμών. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί εν πολλοίς στη βάση του μήκους 112 χιλιομέτρων συστήματος της Brightline –έως τα μέσα του χρόνου, η Virgin Trains USA λειτουργεί με αυτή την επωνυμία– το οποίο συνδέει το Μαϊάμι, το Φορτ Λόντερντεϊλ και το Γουέστ Παλμ Μπιτς. Το ηλεκτροκίνητο-ντιζελοκίνητο τρένο της πολιτείας της Φλόριντα, το οποίο επίσης ακούει στο όνομα Brightline, ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2018.

Ο Τέρι Ρέινολντς, επικεφαλής του Εμπορικού Επιμελητηρίου της Νεβάδας, επισήμανε ότι όλα τα απαιτούμενα υλικά για την υλοποίηση του προγράμματος έχουν εξασφαλιστεί .