Τέλη κυκλοφορίας 2018: Ποιοι θα έχουν αυξήσεις

Κόβει την ανάσα! Τούρκος πιλότος κατεβάζει υδροπλάνο… στην ξηρά! [vid]
Αύγουστος 12, 2017
Ήρθε από την Αυστραλία στην Ελλάδα για να βαπτιστεί Χριστιανή Ορθόδοξη
Αύγουστος 13, 2017

Κυβισμός, παλαιότητα και ρύποι καθορίζουν τα τέλη.

Τα… κακά μαντάτα των τελών κυκλοφορίας αναμένεται να ανακοινωθούν σε περίπου ένα μήνα, αφού το Υπουργείο Οικονομικώνεπιδιώκει να δώσει τρίμηνη διορία για την πληρωμή τους.

Αλλάζουν τα πάντα στα τέλη κυκλοφορίας, όχι μόνο από το νέο τρόπο μετρήσεων των εκπομπών ρύπων CO2 (διοξείδιο του άνθρακα), που αναμένεται να εφαρμοστεί σε όλη τηνΕυρωπαϊκή Ένωση από το Φθινόπωρο,αλλά και από τα όσα σχεδιάζει να κάνει πράξη η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ,ώστε να μαζέψει στα κρατικά ταμεία όσα χρήματα μπορεί περισσότερα.

ΕΕ… «καλεί» όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Από τον Σεπτέμβριο του 2017, σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης,οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να αναγράφουν δύο τιμές εκπομπών CO2, βάζοντας τις αγορές σε μία μεταβατική περίοδο. Η μία τιμή θα αφορά στις μετρήσεις βάσει του παλαιού συστήματος. Η δεύτερη τιμή θα αφορά στις μετρήσεις βάσει του νέου. 

Ποιοι ιδιοκτήτες Ι.Χ. θα υποστούν επιβαρύνσεις

Υψηλού κυβισμού αυτοκίνητα και οχήματα που αγοράστηκαν από το 2005 και έπειτα (12ετίας), σίγουρα θα βρεθούν στο επίκεντρο τωνεπιβαρύνσεων. Μάλιστα, αναμένεται να επιβαρυνθούν πολύ περισσότερο τα αυτοκίνητα που διαθέτουν κινητήρα βενζίνης, ενώ λιγότερο του πετρελαίου, αφού τα πετρελαιοκίνητα εκπέμπουν λιγότερους C02 (ενώ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα εκπέμπουν περισσότερο διοξείδιο του θείου, SO2) σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Επίσης, οι μειώσεις στα πολύ παλιά αυτοκίνητα θα φέρουν μεγάλες αυξήσεις σε όσους έχουν πιο καινούργια οχήματα. 

Κατά πάσα πιθανότητα, όσοι διαθέτουν αρκετά παλαιότερα αυτοκίνητα, τα οποία έχουν και μικρή αξία, θα πληρώσουν λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από πέρυσι.