Smoothie από Kαρπούζι

Άγιος Δομήνικος της Καραϊβικής
Ιούλιος 7, 2017
Οι διωγμοί των Ελλήνων στην Κύπρο το 1821
Ιούλιος 12, 2017

WOW!

Η δροσιστική γεύση του και τα πολλά οφέλη για την υγεία μας  είναι η πηγή που μπορεί να μας προσφαίρει μόνο αυτό το καλοκαιρινό φρούτο ως μια κορυφαία καλοκαίρι επιλογή!

Το καρπούζι

  • Ένα φυσικό ενυδατικό λόγω της περιεκτικότητάς του σε νερό (92%), το καρπούζι είναι επίσης φορτωμένα με θρεπτικά συστατικά , συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών-έξυπνων λυκοπένιον και κιτρουλλίνη, το αμινοξύ που το σώμα μετατρέπει προς αργινίνη. Μια μελέτη στο The Journal of Nutrition διαπίστωσε ότι η αργινίνη μπορεί να μειώσει το σωματικό λίπος και την ενίσχυση της μυϊκής .
  • Σε μια άλλη μελέτη, ο χυμός καρπουζιού μειωθεί μετά την άσκηση πόνος των μυών. Για να πάρετε τα οφέλη, δεν χρειάζεται να περιορίζεται στην απλή φέτες. Δοκιμάστε αυτές τις δροσιστικές και νόστιμες συνταγές καρπούζι.

Reach για το Blender

Δημιουργόντας ένα smoothie από καρπούζι !!!

… είναι τόσο εύκολη όσο η ανάμειξη πάγου μαζί με κομμάτια από καρπούζι χωρίς κουκούτσια και κάποια χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα.

Για να το παραλάξετε πέρα ​​από το βασικό smoothie μπορείτε να:

  • Να μην βάλετε το γάλα αλλά λεμονάδα ή limeade για ένα νόστιμο παγωμένο αποτέλεσμα.
  • Blend με άλλα είδη φρούτων ή και πρωτεΐνη σε σκόνη, όπως στη συνταγή smoothie διατροφή-συσκευασμένα (Endless-Καλοκαίρι Smoothie στο τέλος του άρθρου).
  • Κομμάτια Πουρέ από καρπούζι, μόνο του ή με πεπόνι ή κίτρινι κολοκύθα, στη συνέχεια, προσθέστε μερικές κουταλιές της σούπας απλό ελληνικό γιαούρτι για να δημιουργήσετε μία παγωμένη καλοκαιρινή δροσερή σούπα.
  • Για γκαζπάτσο, και για να υγροποιηθεί η κατατμημένη ποσότητα προσθέστε καρπούζι, ντομάτες, και αγγούρι σε ένα μπλέντερ. Στη συνέχεια ρίξτε το πάνω από το μη αναμεμιγμένο μισό, στη συνέχεια, προσθέστε το κόλιανδρο, το λάδι, το ξύδι και δοκιμάστετο.

Γίνετε δημιουργικοί με Σαλάτες από Καρπούζι

Το καρπούζι μπορείτε να το απολαύσετε με τρόπους τόσο γλυκούς όσο και αλμυρούς.

  • Μια γλυκιά προσέγγιση: Ανάμυξη από κομμάτια καρπούζι με κομμάτια πεπόνι. Προσθέστε λίγο φρέσκο λεμόνι και μερικά φύλλα μέντας.
  • Μια γευστική γύρισμα: Plate ένα μέρος του καλύπτεται με ρόκα, με κομμάτια καρπούζι και αγγούρι, συμπληρώνοντας  σε λεπτές φέτες το κόκκινο κρεμμύδι συνοδεύοντάς τα με τριμμένη φέτα. Γαρνίρουμε τη σαλάτα με βαλσαμικό ξύδι, ελαιόλαδο, και φρέσκο ​​μαύρο πιπέρι.

Προσθήκη στα Ορεκτικά

Μπορείτε να κάνετε ακόμα πολλά με το καρπούζι, όταν βέβαια σκέφτεστε δημιουργικά:

  • Τυλίξτε κομμάτια καρπούζι με προσούτο και φτιάξτε σουβλάκι μαζί με φρέσκα φύλλα πλατύφυλλου βασιλικού.
  • Δημιουργούμε «πύργους» με εναλλασσόμενες πλατείες από καρπούζι και φέτα, στις πτύχωσεις του τοποθετούμε μικρά φύλλα από ρόκα μεταξύ των στρωμάτων. Στη συνέχεια περιχύνουμε τους πύργους με βαλσαμικό ξύδι και ελαιόλαδο και το σερβίρουμε σε μικρά πιάτα.
  • Δημιουργήστε ένα salsa mix από κύβους με καρπούζι, ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι, και βάλτε μια μικρί δόση ξιδιού.  Σερβίρετε με πατάτες ή πάρτε το ίδιο salsa mix και με ένα κουτάλι στο κέντρο του τοποθετήστε μεγάλα φύλλα μαρουλιού και βούτυρο, έτσι ώστε στη συνέχεια να το διπλώνουν και να το τρώνε σαν ένα taco. (Όπως και για να ανεβάσετε τη θερμότητα … Προσθέστε μερικές από τις αγαπημένες σας ψιλοκομμένες καυτερές πιπεριές.)

Ατελείωτες Καλοκαίρινές Smoothie  συνταγές:

(Η συνταγή είναι ένας οδηγός έτσι ώστε να προσαρμοστεί με εναλλακτικές λύσεις και τη δημιουργικότητά σας!)

1/4 φλυτζάνι 1% γάλα

3/4 φλιτζανιού κύβους χωρίς κουκούτσια καρπουζιού

1/2 φλυτζάνι φράουλες

1/2 φλυτζάνι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι

2 κουταλάκια του γλυκού βανίλια σε σκόνη ορού γάλακτος-πρωτεΐνη

3 παγάκια

Ανακάτεμα στο μπλέντερ !!!

Ποσότητα: Κάνει για 2 μερίδες

Θρεπτικά συστατικά: Ανά μερίδα (περ.): 92 cal, 7 g pro, 2 g λίπους, 1 g ινών

6.26.141-e1498500431633

ARIA FREE PRESS