Μέτρα προστασίας από το νέο κορονοϊό

Ανακοίνωση 10 νέων κρουσμάτων SARS-CoV-2
Μάρτιος 11, 2020
Η ναυτική ακμή του Μεσολογγίου στην πορεία του χρόνου
Μάρτιος 12, 2020

Ο κορονοϊός έχει κάνει την εμφάνισή του και στη χώρα μας και δυστυχώς μαζί με τα κρούσματα που αυξάνονται καθημερινά, αυξάνει και ο φόβος, η αγωνία, το άγχος και το στρες που μας προκαλούν όσα μαθαίνουμε από τα social media, αλλά και η παραπληροφόρηση αναφορικά με τους μύθους εξάπλωσης και μετάδοσης ή αποφυγής της νόσου. Η σωστή ενημέρωση για το πως μεταδίδεται ο νέος αυτός ιός αλλά και ποια μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης οφείλουμε να ακολουθούμε είναι η πιο σωστή  δράση προκειμένου να αντιμετωπίσουμε αυτή την πανδημία με όσο το δυνατόν περισσότερη ψυχραιμία και λιγότερες απώλειες.

Η βασική αποστολή της Thrive Global είναι να τερματίσει την επιδημία του άγχους, γι΄αυτό έχοντας πάντα στο μυαλό μας ότι τα μικρά βήματα είναι το μυστικό για τις μεγάλες αλλαγές, υπενθυμίζουμε πόσο σημαντικό είναι – ιδιαίτερα αυτή την περίοδο – να θωρακίσουμε την άμυνα του οργανισμού μας: να κοιμόμαστε αρκετά, να τρώμε σωστά να γυμναζόμαστε, ακόμα και εκτός γυμναστηρίου. Τα μικροβήματα που ακολουθούν θα μας βοηθήσουν να βάλουμε την ευεξία μας σε προτεραιότητα.

Φροντίζουμε τον ύπνο μας

– Μειώνουμε την πρόσληψη καφεΐνης μετά τις 14.00.

– Αποφεύγουμε τα αλκοολούχα ποτά.

– Αποφεύγουμε την βραδινή γυμναστική.

– Δεν χρησιμοποιούμε τις ηλεκτρονικές συσκευές τουλάχιστον μισή ώρα πριν πάμε για ύπνο.

– Δημιουργούμε ένα ιδανικό περιβάλλον για τον ύπνο μας.

– Φροντίζουμε να πηγαίνουμε την ίδια ώρα κάθε ημέρα για ύπνο.

Φροντίζουμε την διατροφή μας

– Καταναλώνουμε αρκετά φρούτα και λαχανικά και προτιμάμε τα υγιεινά σνακς.

– Δεν ξεχνάμε ποτέ την ενυδάτωση και πίνουμε τουλάχιστον 3-4 λίτρα νερού την ημέρα.

– Περιορίζουμε την πρόσληψη καφεΐνης και αλκοόλ.

– Μειώνουμε την κατανάλωση επεξεργασμένων φαγητών.

Δεν ξεχνάμε την κίνηση και την άσκηση

– Σηκωνόμαστε από την καρέκλα μας κάθε 90 λεπτά.

– Προσέχουμε πολύ την στάση του σώματος μας και κάνουμε συχνές διατάσεις.

– Προγραμματίζουμε τουλάχιστον 15 λεπτά περπάτημα μέσα στην ημέρα – ιδιαίτερα τώρα που δεν πηγαίνουμε γυμναστήριο.

Θωρακίζουμε την (ψυχική) υγεία μας

– Πλένουμε τα χέρια μας για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτόν τον χρόνο και να σκεφτείτε 3 πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες.

– Σταματάμε να ενημερωνόμαστε μετά μανίας από κάποια συγκεκριμένη ώρα και μετά για να μειώσουμε το άγχος και το στρες.

– Ασχολούμαστε με πράγματα που μας χαλαρώνουν και μας αποφορτίζουν.

Επειδή θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον κορονοϊό – ίσως ακόμα και την άνοιξηπέρα από τα Μικροβήματα αλλά και τα μέτρα προστασίας που οφείλουμε να τηρούμε σε ατομικό επίπεδο, φροντίζουμε και τον τρόπο που εργαζόμαστε από το σπίτι:

– Κάνουμε συχνά διαλείμματα.

– Σηκωνόμαστε κάθε 90 λεπτά από την καρέκλα μας.

– Φρροντίζουμε την εργονομία του γραφείου μας.

Ας πούμε ένα δυνατό “όχι στον πανικό”. Γιατί το σημαντικό είναι να μην φοβόμαστε, αλλά να προστατευόμαστε με σύμμαχο την ατομική και την κοινωνική μας ευθύνη.