Διατροφή για το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Χτενίσματα τριών λεπτών
Αύγουστος 31, 2017
Γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αφαίρεσε τους σταυρούς από τις εκκλησίες της Σαντορίνης
Αύγουστος 31, 2017

Παρότι οι τροφές με πολλές φυτικές ίνες συστήνονται για την καλή υγεία του εντέρου, σε φάσεις πόνου και αιμορραγίας, χρειάζεσαι τροφές που δε θα ερεθίσουν τα ευαίσθητα τοιχώματά του.

 Μερικές καλές επιλογές:

  • Λευκό ρύζι,
  • πουρές πατάτας,
  • γλυκοπατάτα,
  • κολοκύθα,
  • κομπόστα με ξεφλουδισμένο αχλάδι και μέλι (με μέλι, όχι ζάχαρη),
  • μπανάνα και
  • στραγγιστό γιαούρτι.

▶ Και σε αυτή την περίπτωση μείνε όσο μπορείς μακριά από επεξεργασμένα σακχαρώδη προϊόντα.

 ΑΚΟΜΑ: 3 τροφές που πρέπει να μειώσεις για την υγεία του εντέρου

Η ζάχαρη θρέφει τα βλαβερά βακτήρια στο έντερο.

Κάτι άλλο που θα σε βοηθήσει είναι οι βλεννοπολυσακχαρίτες. Πρόκειται για ουσίες που επιταχύνουν την επούλωση πληγών και την επιδιόρθωση των ιστών στον πεπτικό σωλήνα.

Στις τροφές που περιέχουν βλεννοπολυσακχαρίτες συμπεριλαμβάνονται τα μύδια, τα οστρακοειδή, ο πατσάς και το σπέρμα του σιταριού.