Cross Training: Επιστροφή στους ρυθμούς της προπόνησης με 12 Κανόνες

Βάσεις πανελλαδικών εξετάσεων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2019: αναλυτικά τα αποτελέσματα
Αύγουστος 27, 2019
 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αντισεισμικής Μηχανικής και Τεχνικής Σεισμολογίας
Αύγουστος 28, 2019

Κανόνες της προπόνησης

Η νέα σεζόν είναι πολύ πιθανό να σε βρει στην προσπάθεια να ξεκινήσεις το τρέξιμο

Για να καταφέρεις να το απολαύσεις στο βαθμό που πρέπει, να το εντάξεις στο πρόγραμμά σου, αλλά και να αποκομίσεις τα μέγιστα οφέλη για την υγεία σου από αυτό, θα πρέπει σίγουρα να γνωρίζεις μερικούς βασικούς κανόνες για την προπόνηση!

1 | Μίνιμουμ τρεις. Βάλε στόχο να προπονείσαι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.  Ακόμα κι αν κάποια εβδομάδα δεν καταφέρεις προσπάθησε να επανέλθεις άμεσα στις 3-4/εβδομάδα.

2 | Μπες στο επίκεντρο. Κάνε αυτήν την προσπάθεια για σένα, για την υγεία σου και την ευεξία σου, όχι για τους άλλους.

3 | Ζήσε το! Προσπάθησε να απολαμβάνεις την κάθε προπόνηση. 

4 | Για σένα! Αξιολόγησε τον χρόνο της προπόνησης ως χρόνο για τον εαυτό σου .

5 | Όχι μόνο τρέξιμο... Άσκηση δεν είναι μόνο το τρέξιμο. Βάλε κι άλλα πράγματα στο πρόγραμμά σου, όπως ενδυνάμωση, διατάσεις κ.ά. και γενικά υιοθέτησε έναν πιο αθλητικό τρόπο ζωής. #tip : (προτίμησε τις σκάλες αντί του ασανσέρ, περπάτησε στις κοντινές αποστάσεις αντί να πάρεις το αυτοκίνητο κλπ.).

6 | Δικαιολογημένη απουσία. Δε χάθηκε ο κόσμος αν χάσεις μία προπόνηση. Προσπάθησε να μην αφήνεις μεγάλα κενά ανάμεσα στις προπονήσεις σου (περισσότερο από 3-4 ημέρες).

7 | Ο σωστός στόχος. Ο στόχος δεν είναι πάντα να γίνεις πιο γρήγορος στο τρέξιμο. Είναι να γίνεις πιο υγιής, να βελτιώσεις το σώμα σου και την ποιότητα της ζωής σου.

8 | «Μάθε» τον εαυτό σου!!! Προσπάθησε να καταλάβεις ποιες προπονήσεις σου κάνουν καλό και διαμόρφωσε ανάλογα το πρόγραμμά σου. Δες πως αντιδρά ο οργανισμός σου σε διαφορετικά ερεθίσματα (ένταση, διάρκεια, διάλειμμα κλπ.) και προσάρμοσε τις προπονήσεις σου. ΕΠΈΛΕΞΕ τον σωστό προπονητή!!!!

9 | Ήρεμες προπονήσεις! Δε χρειάζεται σε κάθε προπόνηση να τα δίνεις όλα. Θα χρειαστούν και αυτές που θα πας πιο χαλαρά, ακόμα κι αυτές όμως, είναι πολύ χρήσιμες.

10 | Ρώτα τους ειδικούς! Δεν είναι κακό να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον ειδικό. Απευθύνσου σε έναν προπονητή αν δεις ότι δεν καταφέρνεις μόνο σου να ακολουθήσεις ή να δομήσεις ένα πρόγραμμα. Δεν είσαι εσύ ο ειδικός.

11 | Λάθος πρότυπα….  Απόφυγε να συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους. Κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και έχει διαφορετικές βάσεις, ικανότητες και στόχους. Ο σκοπός είναι να γίνεις δρομέας και να βάλεις την άσκηση στη ζωή σου.

12 | Γίνε η έμπνευση ! Προσπάθησε να γίνεις κι εσύ έμπνευση για τους άλλους ώστε να ακολουθήσουν έναν αθλητικό τρόπο ζωής. 

Μπισμπίκης Θεοφάνης

Προπονητής Αθλημάτων

CrossTrainingFanis

#runnermagazine