Απόηχος Ημερίδας για την «Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών & Πολιτών: Μια γέφυρα με το κοινό για επιχειρήσεις & αρχές»

3η τροποποίηση προκήρυξης ιδιωτικών επενδύσεων LEADER ΠΑΑ
Οκτώβριος 22, 2019
Πρόγραμμα Εορτασμού 28ης Οκτωβρίου 1940
Οκτώβριος 22, 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Mε στόχο τη διάχυση γνώσης καθώς και βέλτιστων καινοτόμων και αποτελεσματικών πρακτικών επιχειρήσεων με αξιοσημείωτα δείγματα γραφής στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019, η ημερίδα της εφημερίδας «Πελοπόννησος» με θέμα «Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Πολιτών: Μια γέφυρα με το κοινό για επιχειρήσεις & αρχές» στο Αμφιθέατρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών.

Στις εργασίες της ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την «Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2019» που γιόρτασε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε και μίλησε ο Πρόεδρος του φορέα κ. Frank Thibaut, αναφερόμενος στους σκοπούς και το έργο του Ινστιτούτου σε πανελλήνιο επίπεδο. Όραμα του Ινστιτούτου, αποτελεί η βελτίωση του ευαίσθητου τομέα της εξυπηρέτησης πελατών στην λειτουργία των ιδιωτικών επιχειρήσεων αλλά και του δημόσιου τομέα, μέσω της διάχυσης γνώσης και της εφαρμογής καλών πρακτικών.

Χαιρετισμό στην έναρξη των εργασιών απηύθυναν ο βουλευτής Αχαΐας της Ν.Δ. Άγγελος Τσιγκρής, εκ μέρους της εφημερίδας «Πελοπόννησος» κ. Ζώης Μαρίνος και εκ μέρους της ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ, που ήταν χορηγός της ημερίδας, γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Πάνος Λούκας.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν επιχειρηματίες και στελέχη εταιρειών, κάποιες εκ των οποίων, παρουσίασαν τις βέλτιστες μεθόδους προσέγγισης και εξυπηρέτησης πελατών. Συγκεκριμένα, παρεμβάσεις έγιναν από τους Γρηγόρη Αθανασόπουλο, διευθυντή καταστήματος της Εθνικής ΤράπεζαςΑναστασία Μπαστούλη, υπεύθυνη Τμήματος Customer Service της Coffee IslandΘεόδωρο Δούρο, διευθύνοντα σύμβουλο της Δούρος ΑΕ, Γεώργιο Παπακωνσταντινόπουλο, πρόεδρο ΔΣ, ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ Express και Φίλιππο Αντωνόπουλο, υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων, ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ Express.

Ειδική αναφορά έγινε στις πολιτικές εξυπηρέτησης πολιτών-πελατών της ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ και τις πρακτικές και καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται προς τους χρήστες της Γέφυρα. Στην κεντρική θεματική Ενότητα της ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 15 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης», ο κ. Γιάννης Φρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης, μίλησε για το πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας της Γέφυρας, που βασίζεται στο δίπτυχο Πολίτης – Πελάτης και το οποίο προκύπτει από την φύση και τις δεσμεύσεις της εταιρείας, σε συνδυασμό με την κοινωφελή υπηρεσία που παρέχει, ενώ οι κύριοι Benoit Le Bouille, Γενικός Διευθυντής & Διευθύνων Σύμβουλος, της ΓΕΦΥΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε. και Νίκος Δούρος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Οικονομικός και Διοικητικός Διευθυντής, παρουσίασαν τις επενδύσεις που έχουν γίνει στην τεχνολογία και την εφαρμογή εξειδικευμένων τιμολογίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των πελατών. Συγκεκριμένα αναφέρθηκαν στα πέντε ανώνυμα εκπτωτικά προϊόντα και 11 ηλεκτρονικά εκπτωτικά προγράμματα e-pass, που δημιουργήθηκαν για να καλύψουν τις ανάγκες των χρηστών, ως προσαρμογή στην μειωμένη κίνηση που έφερε η οικονομική κρίση. Επίσης τα στελέχη της ΓΕΦΥΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε. Έφη Νικολέτου και της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. Νίκη Σίψα, παρουσίασαν το πρόγραμμα «Θετική Αύρα» που ενδυνάμωσε τις τεχνικές του προσωπικού πρώτης γραμμής, ώστε να κάνει πιο αποδοτική την καθημερινή σχέση της εταιρείας με τους χρήστες της Γέφυρας στην βάση τεσσάρων αρχών: Εκτίμηση για τον πελάτη, θετική στάση, πάθος για βελτίωση και πρόταση λύσεων βάσει αναγκών.

Για τις ριζικές αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών και τη σημασία τους για τις επιχειρήσεις, μίλησε ο καθηγητής του Τμήματος Marketing και Επικοινωνίας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Μπάλτας, παρουσιάζοντας τα συμπεράσματα έρευνας του Εργαστηρίου Marketing του Ο.Π.Α., σύμφωνα με τα οποία η οικονομική κρίση έχει επιφέρει βαθιές αλλαγές στην έκταση και τη σύνθεση της κατανάλωσης και κατ’ επέκταση στις πρακτικές και τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών.

Στις νέες τάσεις και προκλήσεις στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και στις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, αναφέρθηκε η αναπληρώτρια καθηγήτρια Marketing του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών κυρία Δέσποινα Καραγιάννη.

Τέλος παρουσιάστηκαν τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η DATA RC, για την άποψη πολιτών και πελατών για το επίπεδο εξυπηρέτησή τους από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Δυτική Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η κυρία Θάλεια Κανελλοπούλου, τεράστιος παράγοντας επιτυχίας μιας επιχείρησης είναι η σωστή εξυπηρέτηση του κοινού, καθώς για 8 στους 10 καταναλωτές η ποιοτική εξυπηρέτηση σημαίνει κέρδος στον χρόνο, ενώ 9 στους 10 δήλωσαν ότι η θετική αύρα ενός υπαλλήλου τους ωθεί να επιλέξουν ξανά μια επιχείρηση.

Την Ημερίδα συντόνισε η κυρία Μαρία Ακριβού, Δημοσιογράφος του Fortune Greece, Accountancy Greece και της Εφημερίδας «Φιλελεύθερος».