Aλλαγές στις σχολικές εκδρομές – Τι ανακοινώθηκε;

Τι είναι το Αντίδωρο και τι συμβολίζει;
Φεβρουάριος 13, 2020
Κορωνοϊός: Το πιο γρήγορο τεστ ανίχνευσης σε δύο ώρες  
Φεβρουάριος 13, 2020

Τι αλλάζει στις πολυήμερες εκδρομές

Αλλαγές στις σχολικές εκδρομές σε γυμνάσια και λύκεια ανακοίνωσε η ηγεσία του υπουργείου Παιδεία.

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, για όλες τις μετακινήσεις που γίνονται στο εσωτερικό, δεν απαιτείται πλέον έγκριση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά πραγματοποιούνται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας.

Αναφορικά με τις μετακινήσεις που γίνονται στο εξωτερικό, σύμφωνα με το in.gr δεν απαιτείται πλέον έγκριση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, παρά μόνο του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ενίσχυση της αυτονομίας των σχολείων

Οι αλλαγές, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην Υπουργική Απόφαση, στοχεύουν στην ενίσχυση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας και τον περιορισμό των γραφειοκρατικών αγκυλώσεων
Σημειώνεται ακόμη ότι με τις αλλαγές  εκσυγχρονίζεται το πλαίσιο και προσαρμόζεται στις ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, παρέχοντας την απαιτούμενη ευελιξία, διατηρώντας όμως όλες τις δικλείδες για την διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του σχολείου και του εκπαιδευτικού χαρακτήρα των εκδρομών/μετακινήσεων.

Αλλαγές στις πολυήμερες εκδρομές

Αναφορικά με τις πολυήμερες εκπαιδευτικές  εκδρομές της τελευταίας τάξης των Λυκείων εφεξής, θα μπορούν να πραγματοποιούνται και σε περισσότερες από μία χώρες του εξωτερικού αντί μόνο σε μία χώρα του εξωτερικού.

Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις στο πλαίσιο:
α) εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων (προγραμμάτων περιβαλλοντικής, αγωγής υγείας, πολιτιστικών κλπ.) πραγματοποιούνται και στο εξωτερικό, αντί μόνο στο εσωτερικό, και αυξάνεται η διάρκειά τους έως τριών –αντί για δυο- εργάσιμων ημερών ή έως πέντε –αντί τεσσάρων- ημερών, εάν συμπεριληφθούν έως δύο αργίες.

β) του Αναλυτικού Προγράμματος, πραγματοποιούνται και στο εξωτερικό, αντί μόνο στο εσωτερικό.  Προβλέπεται η σύμπραξη-συνεργασία σχολείων με μικρό αριθμό μαθητών/τριών με
σχολεία και άλλης Διεύθυνσης, ακόμη και διαφορετικών Περιφερειακών Διευθύνσεων, αντί με σχολεία της ίδιας μόνο Διεύθυνσης.