3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2016 – 2017 : ευ αγωνίζεσθαι

Πως Να Φτιάξετε Βιταμίνη C Μόνοι Σας
Οκτώβριος 1, 2016
Πλήρης κατάλογος αλκαλικών τροφών που καταπολεμούν τον καρκίνο, τις φλεγμονές, τον διαβήτη και την καρδιακή νόσο.
Οκτώβριος 2, 2016

 

Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2016

 «Ευ αγωνίζεσθαι» = η ευγενής άμιλλα, η τιμιότητα, η σεμνότητα, η απόλυτη ακρίβεια στην τήρηση των κανόνων, η χαρά του έντιμου συναγωνισμού (διεθνώς «fair play»= τίμιο παιχνίδι)

3η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2016-2017

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

“Σχολικές αθλητικές δραστηριότητες κατά την 3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού”.

Α. 3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας  και Θρησκευμάτων αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα υιοθέτησης ενός πιο δραστήριου τρόπου ζωής των παιδιών και εφήβων και στην προσπάθεια να παρακινήσει τους μαθητές να συμμετάσχουν  σε οποιοδήποτε είδος φυσικής δραστηριότητας με απώτερο στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης, την καλλιέργεια ή/και ενίσχυση της ευεξίας, υιοθετεί το σύνθημα της Μαθητιάδας  ως λογότυπο της 3ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού (143571/Γ4/10-9-2014 Υ.Α.) για το τρέχον έτος 2016-2017 : «Νοιώσε τη  χαρά  της  άθλησης  χωρίς το άγχος της  νίκης και το φόβο της αποτυχίας: Αθλητισμός- Δικαίωμα για όλους».

Ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού ορίζεται η Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας θα αποφασίσει για τις δράσεις που θα υλοποιηθούν κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτής (Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια) εντός σχολικού ωραρίου. Η 3η «Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού» πρέπει να είναι ανοικτή στην ευρύτερη κοινωνία, συνεπώς προτείνεται η διάχυση των δράσεων στις τοπικές αρχές, στον τοπικό τύπο, στους γονείς κ.α..Ενδεικτικά, το πρόγραμμα της «3ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού» μπορεί να περιλαμβάνει:· Αθλητικές δραστηριότητες, κινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, χορό, αθλήματα κλπ. ανάλογα με την ηλικία των μαθητών/τριών και τις υποδομές του σχολείου. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι συναφές με τη θεματική ενότητα που έχει επιλεγεί και η  συμμετοχή των παιδιών  τόσο στην εφαρμογή όσο και στην οργάνωση της ημέρας αυτής κρίνεται θεμιτή και απαραίτητη.· Οι αθλητικές δράσεις μπορούν να εμπλουτιστούν και να  συνδυαστούν με προβολές ταινιών, βίντεο σχετικής θεματολογίας, διαδραστική συζήτηση – αναστοχασμό , ανάγνωση και συζήτηση κειμένων, άρθρων από εφημερίδες και περιοδικά, κλπ., καλλιτεχνική – εικαστική – μουσική δημιουργία με συναφή θεματολογία (π.χ. δημιουργία αφίσας, πανό, κολάζ κλπ.) και άλλα.· Επιπρόσθετα, την ημέρα αυτή, οι σχολικές μονάδες έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Kids’ Athletics της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Στίβου (IAAF), που θα υλοποιείται για το σκοπό αυτό σε διάφορα αθλητικά στάδια ανά την Ελλάδα κατόπιν συνεννόησης με την οικεία Ομάδα Φυσικής Αγωγής.Για την καλύτερη δυνατή υλοποίηση των δράσεων της «3ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού», στη φάση του σχεδιασμού και της οργάνωσης της, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα παρακάτω:· Σε περίπτωση απουσίαςεπαρκούς υλικοτεχνικής υποδομής ενδείκνυται η συνεργασία με άλλες σχολικές μονάδες ή αθλητικά κέντρα. Σε αυτήν την περίπτωση, για τη μετακίνησηθα τηρηθούν τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις.· Σε περίπτωση που οι δράσεις δεν  υλοποιηθούν στην ορισμένη ημερομηνία (3 Οκτωβρίου 2016) λόγω π.χ. καιρικών φαινομένων, ή άλλων γεγονότων, θα πρέπει να μεταφερθούν σε άλλη ημερομηνία εντός του μήνα, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και να ενημερωθεί η αρμόδια Ο.Φ.Α.. Σε περίπτωση τοπικής εορτής – αργίας, ο οικείος Περιφερειακός Διευθυντής θα ορίσει μια εκ νέου και εντός του μήνα, ημερομηνία, που θα ισχύει για όλες τις σχολικές μονάδες της περιοχής.· Όσον αφορά τα ολιγοθέσια σχολεία που δε διαθέτουν εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής προτείνεται η συμμετοχή στην 3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμούσε συνεργασία με άλλες σχολικές μονάδες.Οι σχολικές μονάδες καλούνται να συμπληρώσουν και να αποστείλουν τον πίνακα(1) και υλικό (βίντεο, φωτοτυπίες, κείμενο, κ.α) από τις δράσεις της 3ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στην οικεία Ομάδα Φυσικής Αγωγής το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 14/10/2016. Όσον αφορά στις σχολικές μονάδες που θα υλοποιήσουν τις δράσεις σε διαφορετική ημερομηνία, θα αποστείλουν τα εν λόγω στοιχεία μετά από επικοινωνία με την οικεία Ο.Φ.Α..Κατόπιν οι Ο.Φ.Α. θα πρέπει να συμπληρώσουν και να αποστείλουν τον συγκεντρωτικό πίνακα (2) των σχολείων αρμοδιότητάς τους στη Διεύθυνση  Φυσικής  Αγωγής  του  ΥΠ.Π.Ε.Θ., στην ηλεκτρονική διεύθυνσηphysea@minedu.gov.gr  το αργότερο έως την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016.Για τη διευκόλυνση των σχολικών μονάδων στην αποστολή των στοιχείων, επισυνάπτεται ο πίνακας (3) με τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των Ομάδων Φυσικής Αγωγής της χώρας.

Β. Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού στην Περιφέρεια Αττικής.

Επιπρόσθετα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού (24 Σεπτεμβρίου – 2 Οκτωβρίου2016), που προηγείται της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής διοργανώνει στις 28, 29 και 30 Σεπτεμβρίουαθλητικές δράσεις στα Γυμναστήρια αρμοδιότητας ΥΠ.Π.Ε.Θ.(Εθνικό Γυμναστήριο Αθηνών «Ι. Φωκιανός», Δημόσιο Πρότυπο Παιδικό Γυμναστήριο Καισαριανής)και στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Βύρωνα συμπεριλαμβανομένου του Βιοκλιματικού Κολυμβητηρίου «Χρήστος Ταμπαξής»).

Πίνακας αθλητικών δραστηριοτήτων:
Δ/ΝΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΥΠ.Π.Ε.Θ.ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ28, 29 και 30 Σεπτεμβρίου
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
ΦΩΚΙΑΝΟΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ ΒΥΡΩΝΑΣ
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ (με εμπόδια)
ΜΠΑΣΚΕΤ (3^3/ Διαγωνισμοί σουτ)
ΣΤΙΒΟΣ (KIDS ATHLETIC)
ΞΥΛΟΡΑΚΕΤΕΣ
ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (5^5)
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ (Παίζω βόλλευ)
ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΠΕΖΟΠΟΡΕΙΑ/ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ/ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΓΙΟΓΚΑ)

Η ειδική θεματική ενότητα γνωριμίας με νέες αθλητικές  δραστηριότητες, θα περιλαμβάνει :1) Γνωριμία με μαχητικά αθλήματα: Πάλη, Πυγμαχία,KickBoxing(βιωματική προσέγγιση, λαβές στοιχεία αυτοάμυνας ).2) Αντισφαίριση Ξυλορακέτας: εκμάθηση και επίδειξη του αθλήματος από αθλητές, αγώνας μεταξύ των συμμετεχόντων ( καλούνται όσοι συμμετέχοντες έχουν  ρακέτα να τη φέρουν μαζί τους ).3) Προσέγγιση  άλλων  μορφών  άσκησης: «Η Φυσική  Αγωγή καλωσορίζει τη Γιόγκα στην οικογένειά της ».Οι σχολικές μονάδες που επιθυμούν να συμμετάσχουν (Δημοτικά σχολεία Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη-Γυμνάσια –Λύκεια) θα πρέπει να επιλέξουν το αθλητικό κέντρο και να επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 22/9. Αθλητές υψηλού επιπέδου θα συμμετέχουν, μαζί με τους μαθητές/τριες στις δράσεις.Σημειώνεται ότι για τον προγραμματισμό των δράσεων στα αθλητικά κέντρα το ωράριο των ανωτέρω δράσεων θα είναι από τις 09:00 π.μ. έως τις 13:00 μ.μ. Οι δράσεις θα γίνουν σε δύο κύκλους, 09:00π.μ-11:00π.μ. και 11:30π.μ-13:00μ.μ. Επισημαίνεται επίσης, ότι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και σύμφωνα με τη χωρητικότητα των παραπάνω εγκαταστάσεων.Υπεύθυνοι επικοινωνίας:· Εθνικό Γυμναστήριο Αθηνών «Ι. Φωκιανός»: Καφούρου Άννα, 210. 3235299, 210. 3235599.· Δημόσιο Πρότυπο Παιδικό Γυμναστήριο Καισαριανής (Γήπεδο ΝEAR EAST):Καρασταμάτη Φανή, Παλαιολόγου Ελευθερία, 210.7212833, 210.7217539, email:d.p.p.g.kaisarianis@gmail.com.· Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Βύρωνα: Καρασταμάτη Φανή, Γκούφα Παρασκευή, 210. 7212833, 210. 7138258.Προϋποθέσεις:Για τη συμμετοχή των μαθητών/τριών απαραίτητο είναι:Α. το έγκυρο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. Φ.6/311/79278/21.05.2014 (Φ.Ε.Κ. 1296 τΒ΄21.05.2014) και τις σχετικές διευκρινιστικές εγκυκλίους. Μαθητές και μαθήτριες που δεν διαθέτουν Α.Δ.Υ.Μ. σε ισχύ, μπορούν να συμμετέχουν σε όλες τις μη κινητικές δραστηριότητες (οργανωτικές, δημιουργικές, διαδραστικές κλπ.) και να αναλαμβάνουν διάφορους ρόλους (πχ. γραμματεία, βιντεοσκόπηση, φωτογράφιση κλπ.) κατά τη διάρκεια των κινητικών.Β.  Ονομαστική κατάσταση των μαθητών.Γ. Ενυπόγραφη δήλωση συμμετοχής του γονέα-κηδεμόνα.Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ



Αρ.Πρωτ.143571/Γ4/10-09-2014/ΥΠΑΙΘ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πληροφορίες : Α. Κάτσαρης
FAX: 210-2442210
E-mail: physgram(AT)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ: «Θεσμοθέτηση Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού»Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις του άρθρου 47 παρ.2 και του άρθρου 63 του Ν. 1566/1985 «Δομή και Λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» ΦΕΚ 167 τ.Α΄/30-9-1985
2.Το με αρ. πρωτ. 94654/ΣΤ5 Φ.Ε.Κ. 1618/19.06.2014 άρθρο 2 παρ. 5 περί αρμοδιοτήτων υφυπουργού Αλ. Δερμεντζόπουλου.
3. Την υπ. αριθμ. πρωτ. 112843/Γ4/14-10-2005 (ΦΕΚ 1497/τ.Β΄/01-11-2005) Υπουργική Απόφαση του ΥΠΕΠΘ «Αθλητικές Δραστηριότητες σχολείων Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης » όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με μεταγενέστερες Υ.Α. και ισχύει.
4. Την Υ.Α. υπ. αρ. 41871/Γ4/11 -4-2012 (Φ.Ε.Κ. 1296/τ.Β΄/12-4-2012) περί «ΑθλοΠαιδείας» σε Α/θμια και Β/θμια Εκπ/ση.
5. Την Υ.Α. υπ. αρ.48930/Γ4/5-4-2013 (Φ.Ε.Κ. 858/τ. Β΄/10-4-2013) περί «ΑθλοΠαιδείας» Λυκείων.
6. Την Κ.Υ.Α. Φ.6/311/79278/21.05.2014 (Φ.Ε.Κ. 1296 τΒ΄21.05.2014) περί Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητού.
7. Την Εγκύκλιο της Δ.Φ.Α. με αρ. πρ. 30347/Γ4/20-03-2012 περί «ΑθλοΠαιδείας».Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζοντας τη «παρεμβατική δυναμική» της Άθλησης και της Δια Βίου Άσκησης στην ισόρροπη ψυχοκινητική ανάπτυξη του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, θεσμοθετεί (ενταγμένη στο ευρύτερο πλαίσιο του «Κοινωνικού Σχολείου») την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους. Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού θα συνδέεται κάθε σχολική χρονιά με κεντρικό «θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού/συμπεριφορικού πεδίου που όμως θα υλοποιείται βιωματικά μέσα από το Σχολικό Αθλητισμό.Ο θεματικός άξονας του Σχολικού Έτους 2014-2015 είναι «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι».Την ημέρα αυτή θα γίνεται επίσης η «εθιμική» έναρξη των Σχολικών Αγώνων (Αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ» και Πανελλήνια Πρωταθλήματα Λυκείων Ελλάδας & Κύπρου) και θα διοργανώνονται ειδικές εκδηλώσεις στις σχολικές μονάδες όλης της χώρας.Την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, σε κάθε σχολείο της χώρας (Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια) θα διεξαχθούν ενδοσχολικοί Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙ΄ΑΣ, σε άθλημα ή αθλήματα που θα επιλέξει ο Σύλλογος Διδασκόντων μετά από εισήγηση των Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής του σχολείου, με τη σχετική μέριμνα για τις διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης.Επισημαίνεται ότι βασική επιδίωξη των σχολικών αγώνων «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ» στα Δημοτικά σχολεία, στα Γυμνάσια και στα Λύκεια της χώρας είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες που θα συμμετέχουν, να αποκομίζουν από την κάθε διοργάνωση τα ιδιαίτερα στοιχεία της ευρύτερης Παιδείας, που ο Αθλητισμός δύναται να προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού και της προσωπικής υπέρβασης.Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής να μεριμνήσουν και να δημιουργήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες μικτές ομάδες μαθητών/μαθητριών καθώς και μαθητών/μαθητριών με αναπηρίες κάθε μορφής. Επίσης οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής προετοιμάζουν και πρωτοστατούν σε θέματα αθλητικού ήθους και «ευ αγωνίζεσθαι». Ο ρόλος τους ΕΙΝΑΙ κυρίαρχος υπηρετώντας το όραμα των «Αγώνων ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ», ώστε να προκύψουν οι αυριανοί Δια Βίου Ασκούμενοι καθώς και οι (σωστοί) αυριανοί αθλητές, προπονητές, διαιτητές, παράγοντες, φίλαθλοι και εν γένει πολίτες.Οι Δ/ντές των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους εκπ/κούς Φυσικής Αγωγής, καλούνται να εντάξουν την προαναφερόμενη δράση στις δραστηριότητες του σχολείου και να ενεργήσουν έτσι ώστε να διευκολυνθεί η άρτια διοργάνωση της καθώς και να αποστείλουν σχετικά στατιστικά στοιχεία στην οικεία Ομάδα Φυσικής Αγωγής που να αφορούν:1.στο άθλημα ή αθλήματα που διοργανώθηκαν2.στο συνολικό αριθμό μαθητών/μαθητριών της σχολικής μονάδας3.στο συνολικό αριθμό των συμμετεχόντων μαθητών/μαθητριών ανά άθλημα4.στο συνολικό αριθμό των ομάδων ανά άθλημα5.στο συνολικό αριθμό των αγώνωνΗ οργάνωση των αγώνων ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α. και εγκυκλίους για το Σχολικό Αθλητισμό. Για το λόγο αυτό οι οικείες ομάδες Φυσικής Αγωγής καλούνται να προκηρύξουν άμεσα Ενδοσχολικούς “Αγώνων ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ” ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ, ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ και ΛΥΚΕΙΩΝ σύμφωνα με την Υ.Α. παρ. 5 και 6 της 41871/Γ4/11-4-2012 (Φ.Ε.Κ.1296/τ.Β΄/12-4-2012) και την Υ.Α. 48930/5/4/2013 (Φ.Ε.Κ. 858/τΒ΄10/4/2013) και με τήρηση του πνεύματος της υπ. Αριθμ. 30347/Γ4/20-3-2012 εγκυκλίου της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής και του «θεματικού άξονα» για την 1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού (6 Οκτωβρίου 2014).Όπου δεν υπάρχει η σχετική υλικοτεχνική υποδομή δύναται να προγραμματιστούν οι προαναφερόμενοι αγώνες σε όμορη σχολική μονάδα ή αθλητικό κέντρο. Σε περίπτωση μετακίνησης να λαμβάνονται όλα τα προσήκοντα μέτρα ασφάλειας. Για τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών απαιτείται έγκυρο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. Φ.6/311/79278/21.05.2014 (Φ.Ε.Κ. 1296 τΒ΄21.05.2014).Για την άρτια οργάνωση της «Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού» η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. είναι αρμόδια για την έκδοση σχετικών εγκυκλίων.Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

http://edu.klimaka.gr/scholikes-drasthriothtes/2459-hmera-sxolikou-athlitismou.html

.

Η κορυφαία στιγμή των Ολυμπιακών Αγώνων στο Ριο δεν είναι κάποιο μετάλλιο ή κάποιο παγκόσμιο ρεκόρ. Είναι αυτό που συνέβη στον ημιτελικό των 5,000 μέτρων γυναικών με πρωταγωνίστριες τις Αμπι Ντ’Αγκοστίνο και Νίκι Χάμπλιν.

Η Νίκι Χάμπλιν από τη Νέα Ζηλανδία, μόλις 4,5 γύρους μετά την εκκίνηση έχασε την ισορροπία της και πέφτωντας στο ταρτάν παρέσυρε την Αμπι Ντ’Αγκοστίνο από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Η Αμερικανίδα αμέσως σηκώθηκε και βοήθησε τη Νεοζηλανδή να σηκωθεί και να συνεχίσει τον αγώνα παρά το γεγονός πως είχε τραυματιστεί ελαφρά. Ωστόσο η Ν’Αγκοστίνο ήταν αυτή που τελικά είχε χτυπήσει πιο σοβαρά. Λίγα μέτρα αργότερα, η Ντ’Αγκοστίνο συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει εξαιτίας πόνων στο γόνατο όμως η Χάμπλιν αντί να συνεχίσει τον αγώνα, θέλησε να ανταποδώσει τη βοήθεια. Σταμάτησε και ενθάρρυνε τη συναθλήτριά της να φτάσει μέχρι τον τερματισμό.
Οι δύο αθλήτριες με δάκρυα στα μάτια και έντονους τους πόνους, έφτασαν μέχρι τον τερματισμό κερδίζοντας το χειροκρότημα του κόσμου αλλά και μια θέση στον τελικό αφού οι κριτές θέλησαν επιβραβεύσουν τις δύο γυναίκες για τη συμπεριφορά τους. Το Ολυμπιακό ιδεώδες, στο αποκορύφωμά του!
Πηγή:iefimerida.gr 
.

.
Απίστευτη και ταυτόχρονα συγκινητική κίνηση από τον χρυσό Ολυμπιονίκη του Ρίο, Άλιστερ Μπράουνλι, να αφήσει το… κυνήγι της πρώτης θέσης στη σειρά του παγκοσμίου κυπέλλου του τριάθλου -ολοκληρώθηκε στο νησί του Μεξικό Κοζουμέλ- για να βοηθήσει τον αδερφό του να τερματίσει.
Τα αδέλφια Μπράουνλι από την Μεγάλη Βρετανία έκαναν δική τους υπόθεση το τρίαθλο, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Ο Άλιστερ Μπράουνλι κέρδισε το χρυσό μετάλλιο και ο αδελφός του, Τζόναθαν Μπράουνλι το ασημένιο!
Πριν από λίγες ώρες όμως τα δυο αδέρφια συγκίνησαν τον αθλητικό κόσμο, όταν ο Άλιστερ παράτησε την κούρσα -και ένα ακόμη μετάλλιο- για να βοηθήσει τον αδερφό του να τερματίσει. Ο Τζόνι Μπράουνλι απείχε 400 μέτρα από τον τερματισμό, αλλά έδειξε να χάνει τον προσανατολισμό του και να μην μπορεί να συνεχίσει. Σε εκείνο το σημείο, ο αδερφός του, Άλιστερ, διέκοψε την κούρσα του για να τον βοηθήσει και να τον… κουβαλήσει στον τερματισμό. Η κίνηση του αυτή έδωσε την ευκαιρία στον επερχόμενο Μάριο Μόλα να τους περάσει και να κόψει πρώτος το νήμα, ωστόσο τα αδέρφια Μπράουνλι έδειξαν το… μεγαλείο που έχει ο αθλητισμός.

 “Θα έκανα το ίδιο για οποιονδήποτε αθλητή. Ακόμα και αν δεν ήταν ο αδελφός μου, θα τον βοηθούσα να τερματίσει”, δήλωσε ο Άλιστερ, με τον Τζόνοθαν να μεταφέρεται στο νοσοκομείο αμέσως μετά τον τερματισμό.

πηγή: newsit